3 4 A B C D E F G H I K L M N O P R S T U V

Rebranding

zmena podoby značky, proces pretvárania obrazu firmy v očiach verejnosti, ktorý sa často viaže so zmenou loga, marketingovej komunikácie a sprevádzajú ho tiež úpravy vizuálneho štýlu a predovšetkým vnútorných štruktúr a fungovania spoločnosti. Zvyčajne je podporovaný rozsiahlou informačnou kampaňou (ak ide o spoločnosť, ktorej biznis je viazaný na priamy predaj širokej verejnosti) preto je často vytváraný a realizovaný reklamnými agentúrami vo viacerých médiách i v priamom styku so zákazníkom. Rebranding často súvisí s reorganizáciou firmy (viď Kraft – Mondelez), zmenou vlastníka (Volksbank – Sberbank), repozicioningom (Twist – Viva), a i. (mp)

 

Zdroje:

http://www.claimmanagement.sk/rebranding.html

http://www.rebrand.com/

http://thenextweb.com/dd/2013/12/05/8-steps-successfully-rebrand-business/#!sOAiR

http://www.oxforddictionaries.com/definition/english/rebrand

It is my belief that ipodlounge will merely make it clear whether or not a product is made www.cellspyapps.org/spybubble/ for ipod as a way of better informing the customer